capital letter

ASSALAMUALAIKUM :)

hey guys! cakap pasal capital letter, sekarang jadi trend sudah kan di facebook guna capital A, capital B, capital C and etc. okayy, aku mau cerita pasal capital-capital ne semua. let me start with capital A.

capital A

 si Aen. cute kan dia? cantik kan? hee, actually full name dia Nurfarrahain tapi dia kena panggil Aen. aku kenal sama dia last year, then kami pernah jumpa masa birthday dia last year juga adi aku bawa kan pegi jumpa dia bagi present, tapi time tuh aku nda rapat sama dia. but now, kami rapat. dia ne comel, cantik, lawa dan yg sewaktu dengannya. hahaha ;D baik dia ne, selalu kami texting share cerita. kalau sms sama dia mesti ada seja mau dicerita lepas tuh, masa texting mesti ada 'HAHAHAHA' sebab ada seja mau diketawakan. hihi. sayang ini orang sangat-sangat <3



si Aneys. dia ne salah seorang geng kami * mazmieynyszieryannysabell *. dalam geng kami dia ne kira yang paling alim laa. dia ex-student limauan, last year baru pindah smekem jadi tersatu sekolah laa kami. mula-mula dia masuk school tuh kami selalu kenakan dia hahaha jahat kan? tapi dia ne jenis yg tidak kisah bah time kami kenakan dia tuh. dia buleh termasuk dalam geng kami sebab aku. aku yang pegi bawa dia selalu layan dia selalu sebab apa? kesian bah time tuh dia macam tiada kawan yalaa student baru kan. dia ne gila sedikit mulut dia lagi sukahati seja mau bising sampai dalam class selalu orang marah pasal dia nda pandai diam. apapa pun tetap juga kami kawan ;)


si Azira. dia ne cantik, baik tapi sensitif orangnya aktif sukan juga. hee. teringat juga time lawan sekolah dorang pertandingan netball. nda ingat sudah siapa menang tuh. hihi. lama sudah aku kenal sama dia. jarang aku texting sama dia ne. btw aku sayang dia <3







si Abby. cantik kan dia? yaa, muka pun matang ne. hihi. actually dia cousin aku, cousin sebelah bapa dia and sebelah mummy aku. aku nda berapa rapat sama dia, tegur pun jarang mungkin sebab kami jarang jumpa, yalaa kan dia tidak tinggal sekampung lagi dengan aku, tidak lagi tinggal berdekatan rumah. tegur-tegur di facebook seja laa komen-komen, like-like. hihi. btw, dia suka bergambar and edit gambar. dia cantik, cute and lawa ;)





capital B


 si Bella. full name dia Nuraininabilah. cute kann? aku kenal dia since kami sekolah rendah lagi, tapi kami lain kelas masa tahun6 baru laa kami sekelas. tapi time tuh pun kami belum rapat lagi. kami rapat since form1, terus jadi geng hee. dia ne kira paling pandai laa dalam geng. sebab itu laa sekarang kami nda satu school lagi, dia pindah pegi Sm.Teknik.Likas. dia ne pun banyak mulut, ada seja mau diceritakan, lagi satu dia ne kuat berangan sama macam aku, kalau kami sudah mula berangan confirm kawan-kawan aku yg lain nda pedulikan kami. hahaha. dia single ne, hari tuh clash dgn boyfriend dia now ex-boyfriend laa kan. so, siapa yg berkenan tuh buleh laa try-try. hihi


capital C

 si Chacha. cantik and comel kan dia ne, sesuai dengan capital C dia tuh. hihi. dia ne girlfriend cousin aku si mirul. nda tau cemana dorang buleh couple tapi kalau sudah jodoh tuh nda kan kemana juga. macam sudah kawin sejaa hee. dia baik, friendly and spammer tegar di facebook. si anie polkadot loveyouu, loveyoutoo chaa. hee






capital D

 si Didie. dia kawan dalam geng kami yg paling aku rapat. dia tempat aku meluah, menangis, ketawa bersama laa kami. macam adik-beradik sudah kami ne. aku lagi tua dari dia laa, tua beberapa bulan, tapi dia lagi matang dari aku dia macam kakak aku sudah. hihi. sama dia laa selalu aku begila, tapi paling aku nda dapat lupakan masa kami kenakan satu kelas kononnya ada gegaran laa. hahaha yg bestnya ada juga orang pecaya cakap kami tuh. hihi. cantik plus cute dia kan? untung dapat dia ne, sebab dia pandai masak cakap seja mau makan apa tau laa tuh dia mau masakan. lagi satu dia ne suka menyanyi ada satu hari tuh, masa kami form2 dia menyanyi kuat-kuat di makmal komputer sampai kena marah oleh cikgu. hahaha. aku sayang sangat dia ne even kami kekadang bergaduh. biasalaa kan kawan-kawan mesti ada salah faham. hee. loveyouu Dengg ;*

capital E

 kak Eyra and kak Echa. cantik-cantik kan dorang. hihi. dua-dua kakak ne baik. aku kenal dorang ne bermula dengan pergaduhan. dorang gaduh dengan bestfriend aku si Didie. pasal? adalaa tuh hihi. tapi kami gaduh nda lama then, terus bebaik sampai sekarang. sayang kakak-kakak ne. rindu aku sama dorang hee.






capital F
 
 si Fatyen and si Fazilah. yg makan tuh fatyen yg peace tuh fazilah. okay cerita pasal fatyen dulu. dia ne baik, periang, kuat makan. aku pernah rapat sama dia time kami form2. sangat rapat tapi jodoh kami nda panjang hanya setahun seja. hahaha tapi kami masih kawan bah walaupun tidak serapat yg dulu. fazilah pula, dia ne geng kami juga, aku rapat sama dia selalu aku bemanja sama dia ne. hihi. dia paggil aku 'hubbun'. apa tuh kenapa dia panggil aku begitu? begini, kan dalam geng dorang semua ambil subjek bahasa arab, aku sama maznih tidak. jadi ada satu hari tuh tengah dorang buat kerja aku tolong laa carikan maksud dalam bahasa arab. sekali aku tengok perkataan 'sayang' then, tetulis di dalam kamus tuh 'hubbun' start situ laa dia panggil aku 'hubbun. hee. dia baik, comel and minat k-pop.
  
 
si Farah. dia ne comel, nakal girlfriend si Jaiy. aku kenal dia last year juga dia ne pun ex student limauan. kami rapat time pertandingan bola jaring. kami sama-sama wakil sekolah. sana laa kami rapat. gila-gila dia ne. lepas tuh kami tambah rapat sebab boyfriend dia satu kelas dengan aku and boyfriend aku satu kelas dengan dia. selalu kami double date. tapi sekarang tidak laa, sebab masing-masing ada haluan sendiri. masa dan persekitaran tidak mengizinkan kita macam dulu. tapi tetap juga kita kawan kan? hihi


capital I

  si Ieyla. full name dia Nurasilah. dia ne baru 14tahun, tapi muka dia matang kan? macam bukan 14. hihi. aku kenal dia tahun ne di facebook. spammer bah dia ne. cantik kan? tapi taken sudah ne. biasalaa orang cantik kan siapa namau. hihi







capital L

 si Laala. dia ne sepupu aku. nda tau laa macam mana kami buleh jadi sepupu, hihi. yg penting kami sepupu sebelah mama dia and sebelah mummy aku. dia sepupu si Abby juga. besepupu sepapat laa bah kami ini. hihi. dia ne kuat makan tapi badannya nda pandai mau gemuk.hahaha.cantik ne dia, tapi biasa laa orang cantik taken laa sudah. dia in a relationship with Aqmal. time first dia mau bagitau dia couple sama si aqmal dia suruh aku teka dulu. hahaha macam budak-budak laa kami minta klu-klu segala lagi. hihi. baru satu klu sudah aku dapat teka. memang aku sudah agak dia couple dengan aqmal. semoga hubungan kamu kekal selamanya.





si Laila. yg nda pakai tudung tuh. ne lagi satu geng kami. dia ne nda suka begambar atau kena gambar sebab itu laa tiada gambar dia. ne pun candid. dia ne baik, dia duduk sebelah aku time dalam kelas. tapi pemalu ne orang and dia susah mau rapat sama orang lain. walaupun pemalu, taken juga sudah ne. hihi




capital M

si Mazmih/Mumui. dia ne lagi satu geng kami yg paling aku rapat. aku sama dia berkawan since tahun1. maksudnya sekarang mau dekat 10tahun sudah kami kawan. dalam geng, kami gelar dia ne 'bank bergerak' hahaha. sebab dia ne suka belanja kami. mau makan apa bagitau seja dia, dia belanja tuh. hihi. dia ne ramai peminat sampai nda tau mau pilih yg mana. hahaha dia paling tua dalam geng kami. so, dia laa kakak dalam geng. sayang maznih ;)





capital N

si Nona. dia ne adik aku, muda setahun jaa dia ne dari aku. first time orang jumpa kami mesti kena cakap dia kakak aku, padahal aku yg kakak. * bangga aku * hahaha. ramai yg cakap dia ne pendiam. eh! mana ada, salah kamu tuh. mulut dia ne punyalaa rasa mau gam seja tuh mulut dia. dia ne suka cari pasal sama aku, tapi bila dia stop cari pasal aku lagi pegi cari pasal sama dia. dulu, kami selalu kena kasih beli barang yg sama apapa pun mesti sama bezanya cuma warna dia purple aku pink. tapi sekarang mana lagi dia mau sama tuh. mintapuji kan dia. hahaha. kami selalu share rahsia sama-sama and paling penting dia ne jiwanggg! hahaha. anak kesayangan mummy ne. jealous aku ;p


capital P

si Pooh. cantik dia ne, baik, friendly and love to smile :) dia ne adik angkat bestfriend aku. baru 14 umur dia ne. kenangan sama dia, masa kami pertandingan bola jaring. smkmembakut 'vs' smkmembakutII, dia 'WD' aku 'WA' so pasangan laa kami. masa tuh tidak kira kawan lagi, mau menang seja kan, main pun tolak-tolak. hahaha. suka nama dia pooh, cute macam orangnya juga.






capital S

si Sufi anis. sometimes aku panggil dia kakak, sebab dia lagi tua dari aku bah. hahaha. aku suka tengok mata dia AWESOME! dia cantik, cute, ramah. paling best kalau cerita sama dia. sayang dia ne. hihi









capital Z

si Zapek. cute kan? handsome kan? aku punya. hahaha. dia sangat baik, sweet time first dia mengayat aku. cair teruss. hihi. kami start kenal tahun lepas bulan3. masa tuh dia sekolah limauan, tapi bahagia sangat masa dia pindah pegi smkmembakut satu school terus kami. hewhew <3 capital Z yg terakhir, harap dia juga orang yg terakhir bersama aku. jangan cuba kacau, try or whatever. HE'S MINE! love him very much ;*
       
  

No comments: