TeamSPM'13

ASSALAMUALAIKUM :)
Haii kamu kamu! well, sekarang batch'95 freedom sudah kann? masa persekolahan kamu tamat sudah next year tidak lagi kamu pegi sekolah pakai tudung putih, baju putih, kain biru or whatever laa kan yg penting school uniform. tidak lagi kamu bangun awal, bersiap, memikirkan homework segala kann. wahhh! bestnyaa. tapi mesti boringkan bila jadi penganggur tiada apa mau dibuat, duduk dirumah tengok laptop 24/7 and apapa jaa laa kannn. tetap juga akan rindu sekolah tuh kan. biasa laa pelajar bila waktu sekolah malas, bila sudah cuti rindu mau sekolah laa apa laa. manusia kan nda pandai mau bersyukur. hahaha ;p


Nehhh begini kali kan batch'95 lepas habis paper. melompat kegembiraan yuhuuuu! hahaha aku pula yg excited ;p tinggal tunggu keputusan seja kamu harap-harap cemerlang laa k? aminn :)

2013 woww! tidak lama lagi dan masa tuh aku pula yg akan duduk di tingkatan 5 dan aku salah seorang mangsa SPM hahahaha! masa untuk aku focus on study. ramai orang menyesal sebab tidak study masa form4 ne, tapi syukur laa aku tidak juga mensia-siakan peluang belajar di form4 ne, dapat juga 2A 1B 4C 1D 1E boleh laa ba kann. tapi D sama E tuh mau ditiadakan tuhh. bidaaa! hahaha :D okeyy, D tuh SAINS and E tuh EKONOMI ASAS.
kenapa boleh begitu? susah baa aku ne bukan otak sains. berabiss aku belajar time tuh tapi apa boleh buat sains aku hanya mampu dapat D. nda apaa teruskan usaha bilang orang hihi. eko tuh pula fuhhh! jgn ckp laa mmg susah. DOUBLE SUSAH dari sains tapi cikgu aku pesan jangan cakap susah nanti tambah susah. okey laa SENANG itu ekonomi asas. cuma otak aku jaa tidak berfungsi dalam pelajaran tuh. yalahh, mana tidaknya jawapan eko ne semua berdasarkan fakta aku ne lagi malas membaca E laa jawabnyaa hahaha



 tadaaaa~ begini laa aku tahun depan hahahaha! orang bilang jangan study hard tapi study smart ;) sebab nda guna juga kan kita berabis belajar kalau satu apapun tiada yg melekat dkt otak. so mesti study smart supaya kita nda stress pelajaran pun masuk kan kan kann?


Okeyy, batch'96 kita sama-sama berjuang untuk menempuh SPM 2013. so, kamu kamu batch'96 boleh laa kita share ilmu kann? jangan lukii nda baguss hihi kakak kakak yg sudah lepas tuh tolong-tolong laa juga adik adik kamu ne k? ;* 

1 comment:

sii gindut nakal =) said...

sygg me tag u here :D ikut segmen ni ok? http://siifaahnaughty.blogspot.com/2012/12/segmeni-fdollow-u-u-follow-i-by-mastura.html