missing you badly ;/


ASSALAMUALAIKUM :)

hey everybody! nowadays cuti sekolah sudah kann? mesti banyak plan banyak benda mau dibuat kan? hee. tapi tapii cuti sekolah ne kan buat kita rindu dengan suasana sekolah, orang-orang di sekolah, cikgu-cikgu, kawan-kawan, and sii jantung hati kan? if satu school laa. hahahaha fact#

well, aku sangat rindu dengan kawan-kawan aku *mazmieynyszieryannysabell* si Didie, si Maznih, si Laila, si zielah, si Anis and si bella. macam lama sudah ne nda jumpa kamurang. aku rindu mau cerita, ketawa, main sama kamu. eee, aku rindu :'(

tapi teramat rindu dengan si Zapek laa. who is he? dia laa si jantung hati aku. hewhew <3 pasal apa teramat rindu? even selalu texting, dia ne pemalas bah mau pegi sekolah apalagi lepas pmr tuh, susahnya dia mau pegi sekolah jadi tiada laa aku jumpa dia. sebab itu lahh aku teramat rindu dengan dia. huhh ;/



cuti sekolah ne bikin aku tekanan perasaan untuk menanggung rindu. berharap sangat cuti sekolah ne cepat berakhir supaya aku dapat jumpa kawan-kawan aku and si zapek. hee ;)

No comments: